Mladé dievča zabila vec, ktorú pred spaním robí mnoho ľudí. Rozhodla sa dať si na nabíjačku mobil. Nešťastná zhoda viacerých okolností ju však pripravila o život. Jej rodičia ju našli ráno v bezvedomí.

Prípad dievčaťa môže teraz slúžiť ako výstraha pre mnoho ľudí po celom svete, ktorí robia rovnakú chybu. Vietnamská tínedžerka mala poškodenú nabíjačku iPhonu. Namiesto toho, aby si kúpila novú, sa ju však snažila opraviť sama a zlepila ju páskou. Le Thi Xoan išla do postele a dala si nabíjať svoj mobil.

Ako informuje The Sun, ráno ju rodičia našli v bezvedomí. V nemocnici sa dievčinu zachrániť nepodarilo a lekári ju vyhlásili za mŕtvu. Podľa všetkého zrejme v noci prišla do kontaktu s poškodenými káblikmi a to ju pripravilo o život. Spálený kábel ležal na posteli. Je tiež možné, že nabíjačka nebola originálna pre jej iPhone 6.

echo adrotate_group(2);

Zdroj: thesun.co.uk | Foto: The Sun, publicdomainpictures.net

Lajknite si i24.sk na Facebooku: